Stor spridning i sociala medier – för Lära & Leda! Skara Hästlands facebooksida toppade med 6000 tittare och 20 nya vänner tillkom på sidan under denna vecka. Även Linkedin kopplad information tangerade uppåt 1000 läsare. Flertalet bilder gick också via vår Instagram. I och med att bilderna också delades vidare till de deltagande, länkades vidare till Eurohorse, har det också fått ytterligare genomslag, vilket kan vara svårt att räkna flödet på. En del av våra punkter uppmärksammades även och bloggades av Eurohorsemässan själva. Flest tittare var det inte otippat på de bilder där våra yngsta deltagare fanns med på bild. Men också bilderna på den fantastiskt fina ardennerhingst som rönte uppmärksamhet inte minst från mässanordnarnas sida. Summering av mässdagarna
Att använda ett fysiskt event som Eurohorse för spridning av marknadsföring i sociala medier,
http://www.dev.skarahastland.se/nyheter/skara-hastland-pa-eurohorse-2014/